Contact Info / Websites

All 57 movie Reviews


TF: Revenge of the Lolin' TF: Revenge of the Lolin'

Rated 5 / 5 stars

rofl

you are the fucking man!!



$00pah NiN10Doh! $00pah NiN10Doh!

Rated 5 / 5 stars

yooooooo

u guys r awesome!! ^_^ good shit!!


People find this review helpful!

Super Mario Hyadain Super Mario Hyadain

Rated 5 / 5 stars

i love it :3

you should make a flash based on this vid

http://www.youtube.com/watch?v=T08oWY jwlSY&feature=related



Zarbon's MT Shenlong P1 Zarbon's MT Shenlong P1

Rated 5 / 5 stars

LMFAO

ZMT is FUNNY!!!!! especially and piccolo and vegeta episodes!!!



World 1-4 Mario Vs Bowser World 1-4 Mario Vs Bowser

Rated 5 / 5 stars

that was awsome

its makes me wanna play smash bros. malee



Belligerence Belligerence

Rated 3.5 / 5 stars

nice flash

shadowolf's got a point.


Dusty-Gorilla responds:

Yeah but shadowolf is gay. You rely on the gay? Why not rely on my response?


The Sinister Truth The Sinister Truth

Rated 3 / 5 stars

O.o

oookay now i've seen everything.



Renegades Chapter 1 Renegades Chapter 1

Rated 5 / 5 stars

that was brillant....

the music kicked ass, the animation was FLUID and i loved the voice acting. THAT IS A TRUE ANIMATION!!!! :D



Trix:Complete Breakfast 1 Trix:Complete Breakfast 1

Rated 5 / 5 stars

omg i can't believe someone came up with this shit

its brillant!! fucking brilliant!!



Martin lcoquin Soundboard Martin lcoquin Soundboard

Rated 0 / 5 stars

wtf

dude u sound like a fucking cartoon character!!


JackNicholson responds:

me? why me? wtf, Im not that guy stfu